عرقیات گیاهی لاغری کدامند

عرقیات گیاهی لاغری کدامند۶ آبان ۱۳۹۶

عرقیات گیاهی

عرقیات گیاهی بی عوارض ترین دارو برای لاغری می باشند اما این را مد نظر داشته باشید که استفاده درست از آنها نیز مهم می باشد. عرق زیره از عرقیات گیاهی است که به لاغر شدن شما کمک می کند. با افشار همراه باشید.

معمولا هر نوع دارویی که معده را گرم کند، طبیعتا روی میزان اشتها هم تاثیر گذاشته و آن را کم می کند. زیره هم جزء این گیاهان است که طبعی گرم و خشک دارد.  خود زیره خاصیت افزایندگی اشتها را دارد و به نوعی چاق کننده است و در واقع این عرق زیره است که خاصیت لاغر کنندگی را دارد.

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی، زیره

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی، زیره

زیره را به با لیمو به مدت بیست و یک روز هر هشت ساعت یک بار از هر کدام به میزان نصف نصف استفاده کنید و بیش از این میزان جایز نیست. چون روی کبد تاثیر منفی و سوء می گذارد.

غیر از زیره یکی دیگر از عرق های لاغر کننده عرق نارنج است که مصرف آن هیچ ضرری به دنبال ندارد و محدودیت زمانی هم ندارد و حتی سه ماه پشت سر هم نیز می توانید استفاده کنید. البته داروی گیاهی دیگری نیز وجود دارد به نام لک مغسول که مصرف آن برای کسانی که قصد لاغر شدن دارند مفید است و در کاهش وزن موثر است.

خوانندگان محترم نباید این طور فکر کنند که چون داروهای گیاهی منشا گیاهی دارند پس هیچ خطری هم ندارند و باید گفت که نمی توان تا هر زمانی که می خواهیم از این نوع گیاهان استفاده کنیم به این دلیل که سمیت هم دارند و روی کبد تاثیر سوء و منفی می گذارند.

Facebooktwitterby feather
برچسب ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *