تسکین دردهای بدن با عسل

تسکین دردهای بدن با عسل۱۷ بهمن ۱۳۹۴

امروز میخواهیم به بررسی خواص عسل بپردازیم که بوسیله آن چه بیماری هایی را میتوانیم درمان کنیم و تاثیرات آن روی سلامت ما چیست، برای تسکین سرفه، رفع بیخوابی، و دندان درد موثر می باشد.

در اینجا به طرز تهیه درمان‌های خانگی عسل در درمان دردهای بسیاری از جمله دندان‌درد، بی‌خوابی،‌ سرفه و گلو درد اشاره می‌کنیم که در چند دقیقه به دردهای شما التیام می‌بخشند. با گیاهان دارویی افشار همراه باشید.

عسل در درمان بی‌خوابی
عسل از جمله موادی است که می‌تواند مانند قرص خواب شما را به خوابی عمیق فرو برد و از بی‌خوابی و اختلالات خواب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، بر‌خلاف قرص خواب هیچ اثر جانبی بر سلامتی شما ندارد و حاوی هیچ ماده شیمیایی و مضری نیست. استفاده از قرص‌های خواب موجب عادت به آن‌ها می‌شود به گونه‌ای که پس از مدتی بدون آن‌ها خوابتان کاملا مختل می‌شود اما عسل طبیعی‌ترین، ارزان‌ترین و در عین حال موثرترین دارو برای بی‌خوابی و کم‌خوابی شما است. برای این کار کافی است قبل از خواب ۲ قاشق چای‌خوری عسل میل کنید.
عسل در درمان دندان‌درد
دندان‌درد از جمله دردهای طاقت‌فرسا است که تمرکز و زندگی روزمره افراد را مختل می‌کند و به درمانی اساسی نیاز دارد. معمولا استفاده از مسکن‌ها برای التیام این درد توصیه می‌شود که علاوه بر تاثیر زودگذر خود اثرات منفی برای سلامتی افراد دارد و در بیشتر موارد موجب خواب‌آلودگی می‌شود و از این طریق فرد را از کار و زندگی می‌اندازد. طبیعی‌ترین راه برای برطرف کردن درد دندان استفاده از عسل است. برای این کار یک قاشق چای‌خوری دارچین و یک قاشق چای‌خوری عسل را با هم ترکیب کنید و آن را مستقیم برای روی دندانتان بگذارید. خواهید دید یعد از مدتی کوتاه دردتان کاهش و یا حتی ناپدید می‌شود.
عسل در درمان گلودرد
برای درمان گلودرد خود با روشی طبیعی و مقرون به صرفه و در عین حال بسیار سریع کافی است به یک لیوان آب گرم ۱ قاشق چای‌خوری آب لیمو و دو قاشق چای‌خوری عسل اضافه کنید. آن را انقدر هم بزنید تا مواد آن کاملا یکدست شود سپس آن را بنوشید و از تاثیر معجزه‌آسای آن لذت ببرید.
عسل در درمان سرفه
اگر سرفه امانتان را بریده است کافی است دست به کار شوید معجونی درست کنید و آن را کنار بگذارید و هنگامی که سرفه به سراغتان می‌آید از آن استفاده کنید. برای این کار کافی است ۴ قاشق چای‌خوری آب لیمو و ۸ قاشق چای‌خوری عسل را با هم به خوبی ترکیب کنید و در صورت نیاز یک قاشق آن را بخورید. خواهید دید که بعد از این کار دیگر به هیچ شربت و داروی ضد سرفه‌ای احتیاج نخواهید داشت.

In addition to these high scores, there are a variety of ways art teachers can integrate this app into their write my social work essay classroom
Facebooktwitterby feather
برچسب ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *