خاصیت های بیشمار اکالیپتوس

خاصیت های بیشمار اکالیپتوس۱۰ مرداد ۱۳۹۵

از فایده های درمانی اکالیپتوس میتوان اشاره کرد به مشکلات تنفسی و ریوی و حتی روغن این گیاه خاصیت های ضد میکروبی دارد و از آلوده شدن بدنمان به میکروبها می تواند جلوگیری کند. با گیاهان دارویی افشار همراه باشید تا با این گیاه بیشتر آشنا شوید.
انوشه متخصص تغذیه گفت: روغن درخت اکالیپتوس برای خوش بو کردن هوا ،تهیه دارو  و بعضی مواد خوراکی همچون آدامس مورد استفاده قرار می گیرد.
این متخصص تغذیه درباره خاصیت روغن اکالیپتوس بیان کرد: روغن اکالیپتوس دارای خاصیت هایی همچون ضد ویروسی، ضد درد ، ضد قارچ و ضد باکتری است و این ویژگی ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل آلودگی ها و میکروب ها در افراد می شود.
وی با بیان اینکه روغن اکالیپتوس برای بهبود و درمان بیماری های عفونی موثر است، افزود: روغن اکالیپتوس برای درمان بیماری های عفونی همچون، شوره سر , آسم, سرفه, برونشیت, سرماخوردگی,سینوزیت, گرفتگی بینی,مشکلات تنفسی، شپش سر و آروماتراپی کاربرد دارد و مصرف مداوم آن می تواند از بدن در مقابل عوامل بیماری زا محافظت کند.
انوشه در پایان بیان کرد: از روغن اکالیپتوس برای درمان و بهبود دردهای عضلانی، عفونت های پوستی، بهبود زخم ، بریدیگی ها، مارگزیدگی، نیش حشرات و تسکین عفونت های ادراری نیز استفاده می گردد.شما می‌توانید چند قطره از روغن این گیاه را به آب جوش اضافه کرده و بخار آن را استشمام کنید تا از سردرد، گلودرد و سرماخوردگی رهایی بیابید.

باشگاه خبرنگاران جوان

De autorin lucio stellt sich vor guten tag,ich arbeite hausarbeit schreiben lassen kosten by https://hausarbeit-agentur.com hauptberuflich bei einer software-firma im produktmanagement/technischen dokumentation
Facebooktwitterby feather
برچسب ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *