داروی گیاهی جدید درمان میگرن

داروی گیاهی جدید درمان میگرن۹ آذر ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

داروی جدید درمان میگرن که بصورت موضعی باید بر روی شقیقه ها ماساژ داده شود، این دارو شکلی قلمی دارد و بدلیل حمل آسان و استفاده راحت می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. دکتر غلامرضا امین مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان یاس دارو اعلام داشت که این دارو به زودی به بازار خواهد آمد.

به گزارش افشار تولید کننده گلاب و عرقیات مشهد به نقل از ذاکرنیوز، دکتر غلامرضا امین استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان یاس دارو با بیان اینکه داروی گیاهی جدید درمان میگرن بزودی به بازار می آید، عنوان نمود: میگرن یک بیماری روان و اعصاب است و به بسیاری از مسائل برمی‌گردد که بخشی از آن حتی مربوط به فیزیولوژی بدن است و اگر عامل این بیماری مشخص باشد آن موقع خیلی راحت‌تر می‌توان درمان را انجام داد، از این نظر درمان قطعی مشخصی نداریم ولی پیشگیری برای آن داریم و درمان تا بهبودی کامل هم وجود دارد. به هر حال این بیماری با درد روی شقیقه‌ها شروع می‌شود و ممکن است به تهوع هم بینجامد، البته این تظاهرات قابل رؤیت هستند و موارد دیگری هم وجود دارد؛ داروی ما آن التهاب را که در عروق سطحی روی شقیقه‌ها ایجاد شده کاهش می‌دهد، این دارو، یک داروی موضعی است که باید آن را روی شقیقه‌ها به‌آرامی مالید که یک شکل قلمی دارد و بیمار به‌راحتی در هرجا می‌تواند آن را حمل و استفاده کند. این التهابات و فشارهای عروق روی شقیقه اگر کاهش پیدا کند به کاهش درد خیلی کمک خواهد کرد و فرد اگر بتواند زمان‌هایی را که ممکن است به این درد مبتلا شود پیش‌بینی کند، می‌تواند جلوتر این دارو را مصرف و از تشدید بیماری جلوگیری کند و این نوید را می‌دهیم که به‌زودی این دارو به دست بیماران برسد.

If you want to see some really opinionated thoughts on pronunciation, check out charles harrington elster’s the big https://writemyessay4me.org/ book of beastly mispronunciations
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *