همایش مادران شهربهشت

همایش مادران شهربهشت۲۳ آذر ۱۳۹۴

عرقیات، بهترین عرقیات ایران، کارخانه گلاب، عرقیات گیاهی

گلاب و عرقیات افشار بزرگترین تولیدکننده عرقیات خراسان: هفتادو سومین همایش مادران و بانوان شهر بهشت در سالن همایش‌های هتل میثاق با سخنرانی دکتر معاصری از دیروز آغاز بکار کرد.

سید مصطفی ابوترابزاده دبیراجرایی همایش، درخصوص هدف برگزاری همایش گفت: «باشگاه مادران و بانوان شهربهشت»، با رویکرد توانمندسازی مادران و بانوان مشهدی در سال ۹۰ تأسیس گردید و در راستای ارتقاء و پیشرفت دانش اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بانوان و مادران، تحکیم بنیان خانواده و بهره‌مندی با مسائل و مهارت¬های مدیریت خانواده، اقدام به برگزاری همایشهای متعدد کرد.

ابوترابزاده با توجه به اهمیت نقش زنان در توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه، فراهمسازی حضور پررنگ بانوان در فعالیتهای اجتماعی را نیاز جامعه امروز دانست و گفت: این همایشها باید بسترساز حضور زنان در فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باشد و بتواند جامعه‌ای پویا را از نهاد یک خانواده پویا، به ارمغان آورد.

وی درباره زمان برگزاری این همایش گفت: همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و اتمام مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، این همایش در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ الی۱۲ و ۱۷ الی۲۰در هتل میثاق درحال برگزاری است.

گلاب و عرقیات افشار نیز به عنوان اسپانسر در این همایش حضور دارد.

Hyphens can also be used to avoid confusion as https://justdomyhomework.com/ in 30-odd people
Facebooktwitterby feather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *